English
۱۳۹۶ جمعه ۲ تير
بیمارستان سیدالشهدا فارسان
 
پيامبر اكرم (ص):هر كس يك شبانه روز از بيمارى پرستارى كند، خداوند او را با ابراهيم خليل محشور مى‏كند
سخن روز:
معرفی واحد

 

مسئول واحد: خانم مهندس سيده ميتراهاشمي

شرح وظايف واحدIT  

1-       سخت افزار

·         سرويس دوره اي سخت افزار بيمارستان طبق فرآيند مربوطه

·         رفع اشكالات و موارد پيش آمده در هر سيستم و لوازم جانبي و نصب سيستم عامل و درايوها

·         برآورد نيازهاي سخت افزاري حوزه و نظارت بر خريد با هماهنگي مديريت  بيمارستان و مديريت فناوري اطلاعات دانشگاه 

·         رفع عيب اوليه تجهيزات غير فعال شبكه (داكت، پريز شبكه، رك، پچ پنل و ...) و در صورت عدم رفع آن طبق فرايند رفع عيب شبكه، به شركتهاي قرارداد خارج بيمارستان

·         رفع عيب اوليه تجهيزات فعال شبكه (سوييچ، اكسس پوينت، تجهيزات بي سيم و ...) و در صورت عدم رفع آن طبق فرايند رفع عيب شبكه، به شركتهاي قرارداد خارج بيمارستان

2-       نرم افزار

·   نظارت بر پشتيبان گيري هفتگي از داده هاي مهم مربوط به نرم افزارها

·   فراهم سازي بستر استفاده از منابع نرم افزاري شبكه ازقبيل نصب و راه اندازي نرم افزارهاي مورد درخواست كاربران با درنظرگرفتن نياز واقعي آنها جهت جلوگيري ازترافيك نرم افزاري در هر سيستم (قراردادن پكيج نرم افزارها در سرور)

·   نيازسنجي نرم افزارهاي تحت شبكه حوزه مربوطه و اعلام آنها به مديريت فناوري و ارائه مشاوره هاي لازم دراين خصوص به مركز در جهت تهيه ، آماده سازي و ارتقاء نرم افزارهاي مورد نياز

·   ارتباط مستمر با شركتهاي طرف قرارداد واحد و رفع اشكالات و نيازهاي كاربران

·   ارائه مشاوره براي استفاده بهينه از نرم افزارها

·   رفع آلودگيهاي ويروسي بوجود آمده در كامپيوترهاي اداري

    3- WEB SITE

·         بروزرساني صفحات وب سايت

·         قراردادن اخبار مرتبط با حوزه كاري مربوطه و مورد نياز عموم درسايت

·         طراحي فرمهاي و گنجاندن آن در سايت در جهت كاهش مراجعات مستقيم ارباب رجوع به محل و حركت در جهت تكريم ارباب رجوع

·         نظارت و كنترل محتواي صفحات با رعايت سلسله مراتب اداري در مطالب ارائه شده براي Website حوزه

4- آموزش

·         مشاركت در برگزاري برنامه هاي آموزشي 

·         شركت فعال در برنامه هاي آموزشي مديريت فناوري اطلاعات دانشگاه

·         آموزش موردي كاربران و تهيه جزوات آموزشي مورد نياز

·         ارائه آموزشهاي مورد نياز كاربران از طريق وب سايت واحد

    5- امور ستادي

·         انتقال تصميمات مديريت فناوري اطلاعات به حوزه مربوطه

·         انتقال نظرات و نيازها ( حسب عملكرد حوزه مربوطه ) به مديريت فناوري اطلاعات

·         شركت در جلسات مديريت فناوري به طور منظم

·         پاسخ به مكاتبات اداري در موعد مقرر

·         ارائه گزارشات لازمه و مرتبط در موعد مقرر

·         پايش و ارزشيابي منظم از تمام فعاليتهاي مرتبط با IT در حوزه

      6- شبكه

·         ارتقا سرورهاي محلي به منظور بهينه سازي ارائه سرويس به كاربران

·         اقدام درجهت اتصال و يا انفصال كامپيوترهاي موجود در حوزه بنا به نياز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظيمات مربوطه منطبق بر فرآيندهاي مديريت فناوري.

·         برطرف نمودن اشكالات كاربران در استفاده از سرويسهاي شبكه دانشگاه طبق فرآيندهاي مديريت فناوري

·         حفظ امنيت فيزيكي محيط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور ها

7- شرح وظايف مسئول فنآوري اطلاعات يك بيمارستان در ارتباط با نرم افزار HIS

·         آموزش HIS 

1-       برنامه ريزي در جهت آموزش كل پرسنل بيمارستان

2-       آموزش موردي به پرسنل در بخشها و واحدها .

·         ارتباط بين بيمارستان و تيم نرم افزار در مورد خواسته ها و نيازهاي مجموعه.

·         اعلام گزارش خرابي و نقص به كميته HIS و پي گيري رفع آن از طريق مسئول مربوطه.

·         نياز سنجي سخت افزار مورد نياز و پي گيري رفع آن از محل تامين.

·         تهيه پشتيبان از ديتا بانكهاي HIS.

·          تغيير و تعريف اطلاعات اصلي آن بيمارستان .

. همكاري با واحد شبكه شهرستان وكلينيك درجهت رفع مشكلات سخت افزاري ونرم افزاري

 

امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
width=6
width=8
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 26 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 199551 تعداد کاربران بر خط 2 تعداد کاربران لاگین بر خط 0
Powered by DorsaPortal