رسیدگی به شکایات |
مسئول رسیدگی به شکایات: خانم مینا محمودی تلفن داخلی: 211 اهم وظایف و فعالیت ها ی واحد واحد رسیدگی به شکایات - راهنمائی و مشاوره ارباب رجوع جهت طرح شکایت و دریافت شکایات از ارباب رجوع - اعلام تذکر به مراکز با توجه به تخلف صورت گرفته - مکاتبات جهت دریافت مستندات وپرونده شاکی از مراکز - بررسی و پاسخ مکاتبات وزارت بهداشت، دادسرای جرایم پزشکی، سازمان تعزیرات، سازمان نظام پزشکی مربوط به شاکیان این ارگانها - ارائه گزارش عملکرد واحد شکایات به ارگان های مرتبط - انجام امور مربوط به پرونده های کمیسیون ماده 11(سازمان تعزیرات حکومتی) - بازدید از مراکز و ارزیابی عملکرد مراکز تابعه درارتباط با تعرفه های مصوب و انجام محاسبات مالی پرونده های پزشکی |
تاریخ به روز رسانی: | 1403/03/20 |
تعداد بازدید: | 1281 |